maandag 14 december 2009

Lekker Linschoten!

Lopen en fietsen...'t zijn prachtige bezigheden. Was deze zomer het fietsen dat het lopen verdrong, nu speelt het loopvirus weer (een klein beetje) op. Vrijdagmiddag lekker loopje met een aantal collega's gedaan en dat sterkte me in het vage plannetje om weer eens naar Linschoten te gaan op 19 december. Gewoon lekker de 10 km lopen. Stelt weinig voor maar wel prettig om om te doen. Linschoten ken ik eigenlijk al jaaaren maar het is er alweer veel te lang niet van gekomen om er heen te gaan. Dus nu zaterdag staat ie op de planning! En dat is goed als voorbereidiing op de 20 van Alphen. Maar die is nog erg ver weg.
Maar ook fietsen blijft in trek! Zij het dan binnen op die mooie bike en met een lekker muziekje. Ik denk dat het mapje 'Trance' op m'n iPhone momenteel het meest aantrekkelijk is. Lekkere beats om op te pedaleren.
Lekker...lopen en fietsen afwisselen. En o ja, zou er in Linschoten nog die heerlijke chocolademelk worden geschonken na afloop met erwtensoep vanwege de kou? Zo ging dat vroeger in de tent naast de voetbalkantine!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb de afgelopen jaren geen chocolade melk gezien in Linschoten, maar heb er wel lekker gelopen op het schitterende parcours aldaar.
    Dit jaar ben ik er niet , ik moet werken.
    Veel succes zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook bij in Linschoten, ook voor de 10! En dan straksin Alphen de 20 lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt waarschijnlijk lopen in de sneeuw, dus dan zou warme chocolademelk na afloop wel lekker zijn! Sukses zaterdag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen