zaterdag 28 mei 2011

Spinnen in Delluf



Het is inmiddels alweer een week geleden maar wat waqs het mooi in Delft op de Beestenmarkt! De spinningmarathon die georganiseerd was door de twee Alpe d'HuZes teams De Viergang en Hardleers. Ik besloot dit evenement als fietsdoel te kiezen om met mijn nieuwe fietspakje aan (ja, die van team De Viergang!) met name Amber en Ton nog even een hart onder de riem te steken. Het weer was prima en toen ik de Beestenmarkt op reed was de sfeer al voelbaar: goeie beats en een opzwepende leider zorgde voor een echt spinningsfeertje.

Maar liefst 164 fietsen met even zovele fietsers zweetten en dansten op de trappers. De sfeer was opperbest. Tussen de drukke werkzaamheden door loop ik nog Ton en Amber tegen het lijf. Zij genieten evenzeer van dit prachtige evenement en alle drukke voorbereidingen werpen duidelijke vruchten af. Ik ga met Amber nog even op de foto en wens beiden natuurlijk het beste voor de 9e juni.

Deze dag kan in ieder geval niet meer stuk en het levert een prachtig bedrag op!



1 opmerking:

  1. Mooie actie en zo te zien ook goed weer gehad. Beestenmarkt is een pracht locatie voor een dergelijk evenement. Goed man!

    BeantwoordenVerwijderen