maandag 3 mei 2010

Giromania

De datum van de Girostart nadert nu met rasse schreden. Dat viel met name afgelopen zaterdag op toen het Giroshirt op de mat plofte. Deze was aangeschaft bij de inschrijving voor de Amsterdamse editie. Prachtig hoor en stiekem heb ik er op zaterdag al een tourtje mee gemaakt! Zondag trekken we 'm natuurlijk ook aan! Vriendin Bernice start op de 70 km en ik sta iets eerder op de pedalen voor 150 km's. Via leuke items, zoals daarnet in de uitzending van Holland Sport met Gerben Karstens, begint het natuurlijk wel te kriebelen! Hopelijk zal het weer wel iets meer 'Italiaans' worden want gisteren en vandaag was het natuurlijk uien - vreselijk hoor al die regen... En dat doet me meteen denken aan zaterdag: dan zou ik eigenlijk moeten starten voor de Middelburgse editie! dat houd ik nog even in beraad. Dan moet het weer wel echt meezitten want anders zie ik het niet zitten voor de zondag. En eerlijk gezegd: het wordt me in die omstandigheden afgeraden in mij directe omgeving...

Enfin, we zien nog deze week. Eerst nog een paar soepele trainingsritjes!

2 opmerkingen:

  1. Tja het blijft een vreemd kleurtje. Toen ik me een paar weken geleden ging inschrijven kwam ik er achter dat ik al(niet onderuit tekomen) hardloop plannen had (wedstrijd enzo).
    Helaas helaas maar hier vandaan veel succes gewenst met je Giro.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja roze is ook niet mijn favoriete kleur, maar toch wel apart. In elk geval mooier dan het beetje vuile geel van het Vueltashirt van vorig jaar. Maar als het zondag nog iets frisser is dan vandaag dan denk ik toch een clubshirt met lange mouwen aan te doen. Ik fiets de 70 km. Aan Middelburg had ik ook nog gedacht, maar is teveel van het goede. Het reizen komt er ook nog bij. Sukses jullie beiden!

    BeantwoordenVerwijderen