zondag 12 februari 2012

Meedoen!!

Vanavond een modelletje in elkaar geknutseld om sponsors mee te gaan verzamelen. Er kan vrij geboden worden, per klim of met een totaal bedrag. Ik ga daar zelf mee aan het werk natuurlijk maar als mensen liever direct sponsoren via het Nationaal MS fonds dan is dat ook mogelijk! Op de site van dit fonds kan onder vermelding van deze fietsactie ook worden gedoneerd! Alles voor 1 en hetzelfde doel: geld inzamelen voor dit fonds om voorlichting, coaching en onderzoek te kunnen bekostigen. En dat is hard nodig! Doe mee, help mee en stort/doneer/sponsor!

Als je mij een berichtje stuurt dan zorg ik ervoor dat je de benodigde gegevens krijgt!

3 opmerkingen:

  1. Ik wil wel sponsoren Theo.
    Hoe doe ik dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als jij nu € 25 op jou Atos-Tour for life-actie stort onder mijn naam dan doe ik dat bij mij onder jouw naam...makkelijk toch? Lijkt dat wat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha, doen we! "Vestzak-broekzak", i love it..:-)
    p.s. Zin om zondag 26 feb mee te doen met de "Omloop Het Nieuwsblad" in Gent? 95km met wat bergjes en kasseien.
    http://www.omloophetnieuwsblad-cyclo.be/nl
    Ik hoor het weer.

    BeantwoordenVerwijderen