maandag 12 maart 2012

Benefiet(s)diner en dergelijke

Na de tocht over de Zuid Veluwe zijn er enige activiteiten geweest om de donaties een beetje op gang te krijgen. Tenslotte gaat het op 18 mei wel om de muntjes die worden opgehaald voor het MSFonds! Om te beginnen zijn de ouders uitgenodigd voor een zogenaamd 'benefiet(s)diner. Zij waren vorig weekend uitgenodigd om tegn betaling te genieten van een smakelijk diner Uiteraard hoort daar een passend wijntje bij en op mijn korte zoektocht naar een wijntje uit de Ventoux liep ik tegen een mooi etiketje aan waarop ook nog een wielrenner staat afgebeeld met op de achtergrond de bekende Kale Berg. Het wijntje viel mee en de meningen over het diner met de kleine pannetje van Le Creuset waren lovend...en het sponsorbudget kreeg een mooie boost.
Vanavond zijn de uitnodigingen de deur uit gegaan om mensen op een zogenaamde 'High Beer' te ontvangen...een variant op de welbekende High Tea's. Uiteraard tegen betaling en dat gaat natuurlijk ook weer een mooi bedragje opleveren!
Ook de voetbalouders van ARC B7 hebben zich niet onbetuigd gelaten en sponsoren goed mee. We kijken nog even naar een datum voor een tochtje dat gereden kan worden met een betaalde gids: ik!
Vandaag trouwens ook nog even gefietst...niet onbelangrijk. Er was een redelijk fris windje toen ik tegen drieen vertrok. Moet zeggen dat de mogelijk aanwezige ontsteking in de kaak onder het fietsen niet lastig was maar na afloop behoorlijk wat last op leverde. Donderdag ga ik hiervoor naar de 'endodontoloog'! mooi woord als het 3x woordwaarde oplevert...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten