maandag 21 september 2009

Herfstmoeheid?

Wat is dat nu...zo lang stil na de Vuelta...het begin van het (fietsseizoen)einde? Welnee zeg...gewoon even wat andere prioriteiten zoals dat mooi heet. Of misschien dat het 'bloggen' nog niet voldoende in mijn systeem zit. Laten we het daar maar op houden.
Toch is er wel wat gefietst, zij het dat het nieuwe schooljaar de gelegenheid om te fietsen wel enigszins beperkt. Bovendien is het ook alweer een stuk vroeger donker helaas.
Wat hebben we dan nog gedaan: een blik op het excel-fietslogdocumentje. Een rondje Kromme Mijdrecht, een wijds rondje Breukelen en nog een tweetal kleinere afstanden. In totaal een kilometertje of 250. Tja, wat daarvan te zeggen... ik hoop zondag nog een leuk rondje Zwanenburg-Groenekan te rijden. Dat spekt de kilometerkas weer met 110 km.
Komt dit alles nu door een variant op de voorjaarsmoeheid, vraag ik me af? Toch vallen de blaadjes nog niet echt in grote aantallen en genieten we de laatste dagen best van aardig septemberweer. Ik weet het niet...eerst maar naar Zwanenburg aanstaande zondag, dan zien we wel weer verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten