dinsdag 30 maart 2010

Bloggerstochie

Op een of andere manier is het moeilijker te schrijven over een tocht die je met andere bloggers maakt. Gek he? Aan de andere kant is het wel weer leuk foto's terug te zien en te herinneren waar het was en in welke toestand je er stond. In ieder geval is zo'n start met 'vreemde' 'bekenden' al heel apart. Gelukkig zitten de meesten niet om een woordje verlegen en is de fietssport natuurlijk een dankbaar onderwerp als het al niet over het bloggen gaat..."Hee hoi...welk blog is van jou...?" Zo fietsen we een mooie ronde vanuit Veenendaal en passeren en passant..nou ja en passant...de Italiaanse weg, en de Amerongse Berg. Na het vlakke Joopparcours van vorige week nu een winderig en iets meer geaccidenteerd terrein dus. Mooie tocht, het weer bleef goed, aangenaam gezelschap, koek-en-zopie in een Veenendaalse garage: ingredienten voor een prettige zondagbesteding! Dank aan Marieke en Johan en de verdere familieleden. Prangende vraag na afloop: de benen - to shave or not to shave...

Van links naar rechts: Hans, Menno, Sander, Ton, Amber, Martin, Patrick, Peter, Theo, marcel, Marieke, Klaas en Johan

6 opmerkingen:

  1. Leuk je ontmoet te hebben en voor herhaling vatbaar. Over die benen ...... voor mij not .... ik ben geen pro dus waarom er op willen lijken ... maar ieder zijn ding.
    Tot de volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige dag gehad. We hebben nu het gezicht bij het blog. Jouw blog stond nog niet bij mn favo's. Nu wel. En benen-shaven? Nee hoor ik hou het bij m'n mo-hair beenstukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een mooie dag Theo en leuk je ontmoet te hebben. Bij mij gaat vandaag voor het eerst dit seizoen het mes over de benen. Dus gewoon doen en misschien wordt het dan eindelijk mooi weer!
    Groeten, Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kon er helaas niet bij zijn vanweg het feit dat ik de fietsbegeleiding deed van de Be More Ultra Tour. Ik hoop dat er nogmaals een bloggerstocht georganiseerd wordt!

    Ondertussen heb ik mijn eerste racefietskilometers afgelopen woensdag gemaakt. Wel direct 116km weggetrapt. Moet ook wel, want heb me ingeschreven voor LBL 245km...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tocht schijnt het geweest te zijn als ik de verhalen van andere bloggers lees.
    En wat de benen betreft: wel doen. Oogt veel mooier, zeker als je benen bruin worden (gaat nog sneller ook volgens mij zonder haar!)

    BeantwoordenVerwijderen