dinsdag 7 december 2010

1 januari


Zo dat is wel heel lang geleden...maar dan toch weer eens een blogje!

In de laatste maand van het jaar ga je natuurlijk met een schuin oog kijken naar het nieuwe jaar. Velen zijn alweer bezig wedstrijdjes en tourtjes te plannen. Ook bemerk ik veel actiebereidheid bij Team Telstar - zij doen dit jaar (weer) mee aan de Alpe duZes. Inmiddels zeer bekend en beroemd vanwege het anti-strijkstok beleid en de gigantisch mooie bedragen die jaarlijks kunnen worden overgemaakt naar het KWF.

Team Telstar heeft op 1 januari meteen een geweldige actie samen met Team Hardleers: 6x in de Noordzee plonzen in het kader van de Nieuwjaarsduik! Super!

Ik heb samen met Bernice besloten daaraan mee te doen! Diep in mijn hart had ik nog liever geprobeerd in juni die Alpe 6x te bedwingen maar de werkgever is wel ruim in vakantiedagen maar ze staan nogal vast...! Dus gaan Bernice en ik die Noordzee maar in. We willen (minimaal) € 500,= bijeen duiken en misschien nog wel meer...

Ieder die dit een leuk initiatief vindt (en wie vindt dat nu niet...) kan dat melden (reageer even met een mailadres dan geef ik het rekeningnummer) en geld overmaken! Het hoeft niet weinig te zijn als het maar gemeend is ;-)

Ik ben benieuwd - verras me!!

3 opmerkingen:

  1. Ha die Theo en Bernice,
    Net terug van 'n avondje theater, zag ik in de auto op mijn Iphone al dat ik weer 'n donatie had. Pas thuis begreep ik dat het van jullie is. En wat voor donatie. Ik ben er stil van, en dat is op zich al een prestatie van jullie :-)
    Onwijs bedankt en jullie ook sterkte met het plonzen op 1 januari.
    Liefs, 3Ly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige actie .... en ik zal eens kijken of ik deze keer gesponsord kan worden ...tja afgelopen jaar heb ik ook overleefd dus waarom niet nog een keer .... of 6.
    Helaas wel niet op DE locatie maar gewoon in de buurt van Drachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja doen, Patrick! Hoe meer zielen hoe meer geld!

    BeantwoordenVerwijderen