vrijdag 31 december 2010

Kink in de kabel?

Inmiddels is het nog slechts 12 uur tot het einde van de Top 2000 en dat betekent precies 24 uur voor de Grote Plons waarmee 2011 echt van start gaat! Sponsortechnisch gezien kunnen we al stellen dat het succesvol is: we hebben streefbedrag van 500 euro immers ruim overschreden! Dank aan allen!
De kink bestaat eigenlijk uit het deelnemersveld...zouden Bernice en ik samen 6x de Noordzee in duiken, op basis van het dringende advies van de huisarts moet Bernice deze duik aan zich voorbij laten gaan... Dat is een lelijke tegenvaller, niet in de laatste plaats voor haar zelf. Er waren al diverse items aangeschaft om na afloop maar snel op temperatuur te komen. Maar, zoals Cruijff zou zeggen, elk nadeel hep zijn voordeel: ze gaat zich geheel toeleggen op de verzorging voor mij! En daarnaast legt zij het aanvullende bedrag tot € 700,- op tafel! Nou, daar zal toch niemand bezwaar tegen maken!? Mochten er andere suggesties zijn dan snel berichten! De tijd dringt immers...nog maar 11 uur intussen... er wordt al gefluisterd dat ik dan maar 12x moet duiken...nou laten we zeggen: bij iedere duik 2x plonzen is ook 12 toch?!

3 opmerkingen:

  1. Alvast veel sterkte toegewenst morgen. Ik doe het je niet na! (nou ja, als het niet perse moet). Een goed 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker pech hebben. Hier kan alleen het niet doorgaan nog roet in het eten gooien. Maar dan is er ook al een backup locatie voor handen die zeker wel door gaat. Helaas is Scheveningen net iets te ver voor een "paar" duiken.
    En ik zat ook al aan 12 duiken te denken omdat iemand per 6 duiken stort (leuk bedrag)en geen maximum aan duiken opgaf ......

    Alvast succes met je duik en een gelukkig uiteinde en succesvol begin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moedig hoor om dat te doen, maar het zou mij verboden worden, dus ik hoef er niet over na te denken. Maar ik zal je zo een mailtje sturen en een bedragje overmaken voor het goede doel.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en sportief 2011 toegewenst. Sterkte en sukses morgen!

    BeantwoordenVerwijderen