zondag 12 december 2010

Eerste donaties!

De eerste reacties op de Nieuwjaarsduik komen zo langzamerhand binnen en ook de eerste donaties en/of toezeggingen zijn gedaan! Hiernaast staan de bedragen. We moeten nog wel even 'door sparen' maar deze week gaan Bernice en ik er echt werk van maken! We maken natuurlijk gebruik van de nieuwe media maar ik denk dat het meestal toch vooral om persoonlijke benadering gaat en dat pakken we deze week (en later in de vakantie week natuurlijk ook) aan. Ik mag trouwens eerst wel eens mijn zwembroek opzoeken! En als het goed is heeft Lars Roos die niet nodig en gaat die in Adamskostuum te water...enfin... het wordt een hele happening die eerste dag van 2011!
Vorig jaar was er commotie rond het Unox-meisje of ook wel... het soepballenmeisje... eens kijken of ik met mijn zwembandje ook de voorpagina van de Telegraaf haal...eeh..wil ik dat eigenlijk wel? ja tuurlijk! Dat levert harde pecunia op voor Team Telstar!!
Credo van onze actie:
Ik stort me in de Noordzee en jullie op mijn rekening!

2 opmerkingen: