zondag 6 maart 2011

KUOTA !!

Dat is het antwoord op de quizvraag van de vorige keer! Gisteren mocht ik 'm komen ophalen van BikeZone: de Kuota Kharma. Aardige mensen hoor! Hebben in Den Haag een zaak en deze in Roelofarendsveen is nog maar pas open. Ik vind Kuota een prachtfiets en dit is de dichtst bijzijnde dealer. Prettig geholpen en dat is ook een pre wat mij betreft. Wat vind je ervan?

Helaas moet er vandaag nog gelopen worden. Helaas wat het fietsen betreft. De voorbereiding is beroerd: zo vroeg als ik dit jaar op de fiets zat is het nog nooit voorgekomen en daarmee nam de lust tot hardlopen wel af. Mijn idee om nog wel in de vakantie van vorige week een paar keer te lopen liep uit op niks. Dus nogal onvoorbereid toch maar op de 10 km van de businessloop van de 20 van Alphen gestart, met de Olympische gedachte zal ik maar zeggen. Loop ik vandaag 50 minuten dan ben ik tevreden. Meevaller: het zonnetje schijnt en de wind valt mee. Ik maak deel uit van de Scala (sportiefste school van Nederland 2010-2012) Loopgroep - vorig jaar winnaar van de Businessloop. Als het vandaag maar niet van mijn tijd afhangt. Maar gelukkig loopt er een extra snelle collega mee en gelukkig loop ik nog niet zo heel erg beroerd: kom uit op een nettotijd van 47:03 minuten en ik onderweg (zonder horloge) maar denken dat ik liep op een tijd boven de 50 minuten omdat de tussentijd die werd aangegeven op 5km op 25 minuten uitkomt en ik na de twee bruggen een beetje de benen begin te voelen. Bij de finish doet de klok het niet en pas na afloop kom ik achter de meevallende tijd. En...we hebben met het team weer gewonnen!
Maar na het lopen had ik geen puf meer om op de nieuwe fiets te stappen dus dan maar een extra dagje kijken en genieten - ook geen straf!

2 opmerkingen:

  1. Niceeeee .... ik heb afgelopen week even op een Kuota Kult gereden en errrggg lekker dus succes met je Kuota. En verder super gelopen van je ( die 25min. zal wel van de 1ste lopers/starters zijn).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, gave fiets Theo!!! Daar ga je veel plezier aan beleven dat weet ik zeker. Misschien zien we elkaar komende zaterdag bij de WKC. Let op de blauwe mannen en ik zal uitkijken naar een flitsende Kuota! :-)
    Groeten, Ton

    BeantwoordenVerwijderen